Post by alakearsnowen on Mar 5, 2022 18:25:51 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ verhoog kristallen hack ▞▞▞
▞▞▞ Flip Runner 2022 version ▞▞▞
Bovenkant
ben nog niet zo ver gekomen maar ik vind het leuk
Het is geweldig! Ik kan de telefoon niet neerleggen, als ik eenmaal begin, is het alsof niets anders ertoe doet, ik zal urenlang spelen!
Goed spel, maar een beetje meer spannende aanbiedingen en trucs zouden het spel nog spannender maken.
De beste spel ooit
MEER NIVEAUS TOEVOEGEN
de tutorial is prullenbak, sprongen zijn inconsistent, upgraden duurt te lang en heeft een tijd zelfs gedacht dat ik er munten aan uitgeef, de niveaus zijn repetitief en vereisen dat je een specifieke truc uitvoert, zelfs als het niet overeenkomt met het niveau-ontwerp om nog maar te zwijgen van de sprong fysiek zijn shite, te veel advertenties en een advertentie wordt alleen afgespeeld en als ik dan een advertentie probeer te bekijken om te upgraden of een niveau over te slaan, staat er advertentie niet beschikbaar
Het zou eigenlijk een heel leuk spel kunnen zijn als de camerahoeken anders waren. Je kunt eerlijk gezegd niet beoordelen hoeveel je moet springen vanuit het grootste deel van de platformhoek.
dit spel is ok, maar er is veel dat beter kan
Het is super leuk😎😎😎😄
het is een geweldige game 🎮 maar ik dacht dat het meer zou zijn als (achtervolgd worden en dingen doen) maar het is een geweldige game
Wow, dit is een leuk spel. Ik heb geen groot probleem met dit spel en de graphics zijn ook goed,, omdat ik het gevoel heb dat dit spel moet worden gespeeld alsof ik in dit spel zit 🥰🥰🥰🥰 en dan de controller is makkelijk te gebruiken en zacht 😍😍😍 dan is het niet vervelend om te spelen maar ik ben blij om te spelen vooral als ik niet ben moet je op zijn paruru kussen passen dan breken de botten hehehehe 🤣🤣🤣🤣 en omdat ik heb of beoordeelde het een vijfsterren want deze game is goed voor mij ❤️❤️❤️❤️ ❤️ BELOFTE ❤️ITS GOED VOOR MIJ
Ik beoordeel deze 1-ster omdat die gele ballen die je in dat potje krijgt, ja ik krijg alleen blauwe ballen en ik heb meer dan 10.000 munten vanwege HOE HARD HET IS en ook als je de karakteruitdaging krijgt, ben ik zo hoog in de spel is eigenlijk onmogelijk. vergroot alsjeblieft de kans op het krijgen van de gele bal, bedankt
heb meer niveaus nodig omdat ik alle 100 niveaus in 3 dagen heb verslagen, best cool spel
Flip Runner İdman hbqe
Spel is zo goed omdat het eigenlijk mensen heeft in plaats van zoals robots en al die andere dingen.
deze spel is echt vet
Ik geef dit een 3 van de 5 sterren, want als je het spel een beetje uitdagender maakt, werkt het voor mij
Het is niet aan het downloaden
Flip Runner Sportspiele wbu
Oke mechanica, maar de echte ondergang van deze game zijn de toevoegingen. Het is echt vervelend om elke 40 seconden een toevoeging te hebben.
Veel veel te veel advertenties!!!! Haalt alle lol eruit
Gewoon SUPER leuk
Beste spel ooit
Ik probeer het spel nu gewoon te leren. het ziet ernaar uit dat het best goed gaat worden Ik heb de flip diver al Ik vind dat spel best leuk Ik heb het een tijdje uitgespeeld toen ik het voor het eerst kreeg
Ik haat dit spel zooooo veel alsjeblieft niemand snapt dit
leuk
Flip Runner İdman hbqe
Deze game is zo cool dat ik door deze game beter ben geworden Nee, dit is een flip-game Ja Nee
Het is verschrikkelijk heeft veel te veel advertenties en wil dat je betaalt voor geen advertenties en de graphics zijn verschrikkelijk en over het algemeen snap je dit stomme spel niet.
Flip Runner İdman hbqe
Ik heb de installatie ongedaan gemaakt nadat ik zag dat de advertenties 30 seconden lang waren.
Het is redelijk goed
Het is een leuke maar rare animatie
Als je meer dan 2 of 3 keer faalt of wint, ga je een advertentie bekijken. Dit spel is alleen goed als het offline wordt gespeeld. Ook is de camerahoek zo onhandig gepositioneerd dat het bijna onmogelijk is om het niveau te spelen, wat betekent dat je het moet overslaan met goud, dat wordt verkregen met advertenties. Het is duidelijk dat de belangrijkste focus was om winst te maken en niet een plezierige ervaring. Ik heb gemerkt dat de ontwikkelaars niet reageren op de hoeveelheid advertenties. Het kon ze niets schelen.
!!!!!!!!!¡¡
het is een zeer reakistische en het is een geweldig spel.
het blokeer heel u gsm de heletijd
Flip Runner İdman hbqe
Leuk spel, maar ik heb voor geen advertenties betaald en ik heb nog steeds advertenties... Ik wil mijn geld terug
de camerahoek zorgt ervoor dat ik mijn telefoon tegen de muur wil gooien
Kon het niet begrijpen, meer zoals spelen om mijn geluk te beproeven
Crazy Kitchen: Cooking Game ארקייד klx
Deze game is fantastisch omdat de graphics erg goed zijn en de besturing soepel is. Ik raad je aan deze game te kopen