Post by alakearsnowen on Mar 5, 2022 18:01:29 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Brain Teaser Games 2022 version ▞▞▞
Gåtene var gode ... men annonsene er bare forferdelige ... ikke har noe imot det, men sørg for at du spiller noen anstendige annonser ... annonsene som fortsetter å spille er virkelig ekle og uanstendige ... det er ikke i det hele tatt morsomt ...det vil være barn som leker, så vær så snill å ha litt fornuft....Jeg håper dette blir fikset så snart som mulig...
Elsker det
Braindom 2: Brain Teaser Games Söz jxct
dette er et veldig interessant spill jeg elsker det dette spillet er ingen annonser så jeg elsker det så mye
Jeg liker å donere til spill jeg finner interessante ved å gjøre minst ett kjøp. Så jeg betalte for ingen annonser og ble tvunget direkte inn i en annonse etter kjøpet. Måtte de dypeste gropene i HELVETE ønske alle de som er knyttet til utviklingen av dette spillet velkommen. Tyveri er en SYND i tilfelle ingen av deg leser BIBELEN. Det kalles ikke Basic Instructions Before Leaving Earth som et forslag.
I dette spillet er det så mye moro. Men jeg gir dette spillet 4 stjerner fordi det er for mange annonser. Når jeg spiller spill, irriterer annonsen meg alltid. Jeg er lei av å se annonser. Dette spillet er for mye bedre hvis det ikke er noen annonser. Hvis det er noen endringer, er dette spillet mye bedre
Spillet er morsomt, men det er en annonse etter hvert nivå, og du må betale for å stoppe annonsene ... UGH. IKKE KALD TID.. finn et annet spill med færre avbrudd!!
Mange annonser
ALT for mange annonser. Hvert puslespill varer i omtrent 15 sekunder for meg, så må jeg se en annonse. Dette er latterlig. Ja, jeg forstår at jeg kan kjøpe annonsefri versjon, men jeg liker ikke at det nesten er utpressing. Jeg sletter appen.
SÅÅÅÅÅÅ mange annonser! Den er nesten uspillbar. Hvert nivå tar 5–8 sekunder, etterfulgt av en 30–40 sekunders annonse hver gang. Latterlig!
Dette spillet er veldig interessant og veldig bra, og annonsene var veldig lave😉😉🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Det er så mange annonser i dette spillet, jeg liker dette spillet, men det er så mange annonser i dette spillet
Moro, men massevis av annonser
Alt for mange annonser. Gjør spillet lite hyggelig. Jeg avinstallerer.
Braindom 2: پیچیدہ پہیلیا لفظ btvc
Veldig buggy, og jeg møtte 2 feil svar innenfor de første 15 nivåene. Godt konsept, dårlig utførelse.
Alt for mange annonser. Noen av oppgavesvarene er feil.
Som mange andre spill, når du når et høyt nok nivå, vil det ikke laste spillet etter >4 min. Ellers var det ganske bra.
Problemet mitt med dette spillet er feilen. Jeg vil trykke, gni, riste eller hva som helst for å løse spillet og ingenting skjer, men så snart jeg klikker på et hint og gjør det det står, så er det løst. Jeg vet at jeg har gjort det rette fordi jeg skal sjekke nivåsvaret på nett 😡😡😡
Annonsene er altfor lange, ingenting som fanger oppmerksomheten min
Alt for mange feil og overdrevne annonser.
Reklame ved hvert pust. Bruker mesteparten av tiden på å se annonser enn å spille faktiske spill
Spillet, som det første, er virkelig underholdende. Noen gåter gjentar seg imidlertid som førte til at jeg mistet interessen. På toppen av det, er gåtene mye enklere enn det første spillet som var en annen ledende faktor for å miste interessen.
morsomt spill, men for mange tillegg. Irriterende så avinstallerte det fordi å presse til etter hvert trekk er bare ikke måten å få noen til å betale for spillet, det er bare dårlig oppførsel.
Annonsen vises ikke på
Spillet er bra, men det er utrolig mange annonser.
Bra spill Men det burde være mer grafikk og noe eventyrlystent. Hvis du kunne legge til mer grafikk og hvis det kunne være eventyrlig, ville jeg gitt 5 stjerner.
Det er et ok spill, dessverre er ikke godbitene deres alltid historisk nøyaktige, og du bør ikke spre falsk informasjon. For eksempel Neal Armstrong-elementet som sa at han kanskje ikke sa "ett lite skritt for mannen..." det ble sendt på TV og tatt opp, han sa det. Det er som å benekte 2+2=4.
Flott spill og jeg forstår behovet for annonser, men jeg har bare 8 nivåer og får 2 annonser før hvert nivå og 1 etter. Det er lett å miste interessen for spillet når annonsene varer lenger enn det faktiske nivået.
dette spillet er bra, men det forteller deg det rette svaret, de grønne bokstavene er svarene
Det er et morsomt puslespill. Noen gåter fungerer ikke, så du blir tvunget til å hoppe over det for å gå videre selv etter at du har klikket for å løse det. Også tonnevis av annonser
for mange annonser .. spillet er bra .. men annonser er urovekkende .. så avinstallerer
Jeg spilte 5 nivåer bare én annonse. Fine gåter. med se hvordan det utvikler seg.
Én stjerne og avinstaller fordi annonsene er på alle scener.
Jeg har akkurat startet spillet. Så langt nyter jeg det. Jeg kan bli avhengig av dette spillet. Det er mange annonser, men sponsorer må få tiden sin også. Jeg vil anbefale dette spillet til familie og venner.100%.
ALT for mange annonser! En etter hver runde er LATTERLIG! Morsomt, men ikke verdt det med alle annonsene.
det er et veldig flott spill som ikke har for mange annonser
Dette spillet var bra Det er interessant Og du bør også spille dette spillet en gang
Renegade Racing ریسنگ cgo
Det er et dårlig spill fullt av tillegg, ventetid for ingenting, det er et hjernespill det første man bør ta vare på er tid...
Så ut som et morsomt spill, men det fryser etter hvert spill. Annonsepauser etter hvert spill, og fryser deretter igjen. Kan ikke spille det,
Virker som det ville vært et flott spill hvis det ikke var for alle annonsene. Jeg har det bra med noen få annonser, men 2 utvidede annonser som du ikke kan hoppe over mellom hvert nivå er overdreven.
Braindom 2: Siapa Bohong? Perkataan jwf
BRAINDOM 2: HVEM LYVER ER DET VANDESTE SPILLET NOENSINNE GJORT I LIV MIT NÅ. MEN DET ER SÅ VANSKELIG AT JEG IKKE KAN KOMME GJENNOM NIVÅENE I SPILLET MEN JEG GIR IKKE OPP PÅ DETTE SPILLET FOR HVIS JEG IKKE VET HVA JEG SKAL GJØRE, KAN JEG FÅ ET TIPS. JEG TROR JEG ER EN MESTER I DETTE SPILLET. 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 DU TROR DETTE SPILLET ER VANSKELIG Å SPILLE. MEN DER TAKER BARE TENK PÅ HVA DU GJØR BARE AT DU TAKER BARE TENK PÅ HVA SJEDTE OG HVA DU BARE DU KAN HA TIPS😎
Alt for mange annonser
Braindom 2: Brain Teaser Games Slovní fugj
Dette spillet er så fint, men da jeg kom på nivå 300 og startet 301, kommer det det samme som 300, begge er samme nivåer, selv alle neste nivå er også samw
Spillet er bra, OG HVIS DU IKKE VIL VISES ANNONSER, SLÅ BARE AV WIFI ELLER DATA FORSIDEN DET ER ET OFFLINE SPILL.
Noen gåter er SUPER enkle som hvilken lege som er ekte, hmm jeg tror den som røyker, men så er andre gåter så vanskelige at du må like trippelklikk på ting og ærlig talt bare gjette eller klikke tilfeldig til noe skjer. De skaper ting du ALDRI ville gjette på en million år. Hele temaet er morsomt, men tilfeldig, med alle de historiske figurene. Jeg er ikke i alle dikkedarer, vil bare spille, men jeg tror andre kanskje liker det. Det er en opprørende mengde annonser, men du bare lukker og laster inn på nytt
Jeg får stadig de samme scenene å spille, det går ikke videre til en ny scene